Tisdag

Idag blev det bibblan på förmiddan. Massa FIKA vilket inte är helt otrevligt^^ Fick även ett samtal från Annette på ICA som bad mig jobba imorgon så det blir heldag imorgon börja klcokan 10 och jobba till halv 9 (Y) här kommer pigga Evelina vandrandes. Tur att jag är ledig på torsdag. Kommer SOVA.

Anyways. Efter jobbet så åkte jag till stan för att titta in på AF angående aktivitetsstöd som man kunde få men inte jag som har jobb tydligen. Skrev in mig iaf så ska dit på möte mitt i allt snart. Blir spännand e att se om det funkar. Blev även lite julklapps shopping åt familj och mig själv. Jag fryser ju väldigt lätt och har inga bra skor så ville införskaffa ett par uggs. Jag gick in på deichmann och sa
- hej, jag vill köpa ett par uggs men jag vill inte ha ett dött djur på fötterna - kan du hjälpa mig. Hittade ett par så mamma ska få se dem så får hon säga vad hon tycker.

Nu ska jag kika runt på lite bloggar och bara ta det lugnt.



Bild från igår



Bild från idag.

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0