Uppdrag rädda isoleringen och virket

När jag stod och sminkade mig inne i badrummet så hör jag hur det låter som en nått vet inte vad. Det smäller och prasslar och allt vad som kan låta så tänker att nu åker väl presseningen (oklart hur det stavas) av från virket! Så springer ner och kollar ut och den håller typ på att flyga iväg. Pappa hade ju lagt massa stenar i kanterna men det har väl blåst så hårt så den lossnat iaf. SÅ jag sprang runt där som en yrhöna och letade plattor att lägga så den inte skulle flyga iväg. Nu ser det ut som ett inslaget paket :] hah När jag var där såg jag att presseningen på isoleringen också släppt och det är nog inte så bra om det kommer vatten på det - kanske? Aja jag försöker täcka över det med med hjälp av en spade och lite plattor. Hoppas det håller sig och att det lsutar blåsa snart.

Nu har vi iaf LITE sol som spricker igenom molen så vi hoppas på lite förbättring. Det är så jobbigt att köra skåpbilen när det blåser för vinden får sånt tag i bilen så den åker hit och dit som en vante. Not fun.

Anyways.

Det har ju varit lite dåligt med bilder på min favorit så tänkte lägga upp några från vår första dag together.








Kommentarer
Postat av: Amanda

Säg det där lite snyggt till pappa så blir han så stolt över dig ska du se :P Isoleringen mår inte alls bra av att utsättas för regn så man kan säga att du räddade den typ :)

Vilka gulliga pics du fått med stumpan! :)

Puss!

2010-11-03 @ 16:14:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0