Wateeer

Det är blöttblöttblött ute just nu. Ska ner och försöka skotta bort allt snöslask så man slipper bli som jag - genomblöt om fötterna. Ska dra på mig ett par gummistövlar och sockor och sen get to it.

Var ju på bibblan och beställde hem "Revolt" - tredje boken i Hungespelen serien hah. Sen fann jag en vampyr serie med 4 böcker där 2:an 3:an och 4:an fanns men såklart inte 1:an. Den skulle komma in nästa vecka nån gång så jag lånade dem andra. Sen kommer jag väl sitta klistrad i think!

Hittade även "Imorgon när kriget kom" serien som jag och Sofia var besatta av när vi gick i typ jaa nån klass. Nån gång mellan 6:an och 9:an. Det hade nog kommit ut nån ny eller så har jag bara glömt bort den. Känns som om man måste läsa om alla böcker för att få in rätta feelingen lixom så skippade den boken.

Nu hoppar vi ut i det vackra vädret okej?
Ha en superdag!
PUSS

Kommentarer
Postat av: Denise

åh, hungerpselen, Mallorca<3! såg du förresten kommentaren om filmen som du borde se? :P

2010-11-12 @ 13:25:53
URL: http://denisepeterson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0