Yey

Jag har varit hemma två veckor nu. Det känns som om det gått jättefort och det är väl ett bevis på att jag tog rätt beslut. Jag är helt säker på att jag tog rätt beslut. Iallafall. Jag är glad, ser fram emot imorgon med lite nervositet. Ska även bli jättekul att träffa Sofie :)

Utöver det har min Cam finally börjat funka again så tack för det. SOm alltid hoppar den bara igång helt plötsligt när man minsta anar det så det är intressant.


Jag har en önskan från er som läser min blogg. Ni är ett par stycken och jag vet typ hälften som läser men ni andra, kan ni inte berätta vem ni är. Skulle vara jättekul att veta vilka det är som tycker min blogg är värd att läsa :) Om ni inte vågar så förstår jag er - jag kan bitas ;)




Pussar på er gullegrisar!


Kommentarer
Postat av: Denise

Lycka till imorgon sötnos! förresten är detta en film som du bör se, mycket muskler och killar som slåss, haha! "Never back down" pööss

2010-11-10 @ 23:29:35
URL: http://denisepeterson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0