24 timmar

Nu är det exakt 24 timmar kvar tills jag landar i Milano :] Det känns bra men jag är jättenervös nu. Mår typ illa och skakar och är allmänt vimsig känns det som. Jag vet inte om jag vill att tiden ska gå fort eller långsamt.

Imorgon bitti åker vi iallafall hemifrån halv 4 så vi har gott om tid. Sen stannar mamma och pappa med mig tills jag går in. Mamma fick ett lite sammanbrott igår när jag kramade om farmor och sa "vi ses om nio månader eller mer". Mamma sa "du får ju inte säga sådär" och sen rann tårarna fritt. Komme rnog bli jobbigt på arlanda men hoppas på det bästa!

Mamma ska hämta upp mig efter jobbet så ska vi handla lite ahlgernsbilar och marabou år mig och familjen.

Peacelove

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men du, tänk på att det är jag som får stå ut med de rinnande tårarna när ditt namn kommer på tal sen när du åkt :P haha

Det kommer allt bli tomt här hemma när du åker.

Hoppas att du få det bra både på resan och vistelsen där ner! :)

Kommer att sakna dig!

Puss puss <3

2010-10-01 @ 19:23:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0