Back to "home"

Är hemma igen efter en två timmars visit på ett café med massa svenskor :) Mysigt. Träffade Olivia för första gången också så det var kul. Nu är vi tre svenska tjejer här i samma ålder. Värt

Vi pratade om allt och inget och berättade alla våra upplevelser och bestämde oss för att åka till IKEA på lördag! Kul :] LÄNGTAR SOM FAN.

Snart ska jag hoppa in i Jobbrollen dårå. För typ 5½ timme eller nått. Ska bli superduper kul hah.

När vi tar med vicky till baletten hoppas jag att jag kan köpa choklad för det skulle tydligen finnas nått bra stället att köpa det på så håll tummarna för mig kära vänner.

Har nån bild som kanske kommer upp ikväll.

Peace

Kommentarer
Postat av: Pappa

Kul att det blev lyckat på förmiddagen, hoppas också att det blir "lite" choklad till kvällen också. Så får vi väl se om vi ses ikväll.

Söt om dej, du är bäst.

Puss

2010-10-12 @ 17:28:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0