Chilleri med mami

Mamma och jag tog en cykelsväng till ICA för att inhandla diverse ting. Träffade Becka och Hannah, två kända ansikten - det var kul :] Skulle gärna jobba där igen men tyvärr är det ju inte jag som kan ta dem besluten^^

Just nu sitter mamma och jag i köket, hon läser tidningen och jag sitter med datan.  Försöker få internet att funkar - vårt bredband dårå inte dongeln och även få webcamen att fungera eftersom den slutat med det! Sjukt irriterade btw.

Det är väldigt mysigt att sitta här och titta ut genom fönstret som inte har.....



.....galler

Plus att man inte behöver ett lås som väger mer en själva cykeln. Toppen!



Ni får en höstbild också bara för att jag gillar den.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0