Crasy

Lite galen dag faktist men väldigt underhållande!

Filippo vägrar äta frukost vid 10.30 jag ringer mamman hon kommer dit han äter inte. Jag ger honom gizzini eller ur det nu stavas (man uttalar det iaf sådär hah)
Han somnar
Jag lagar mat
Mamman kommer hem - Matar han
Johanna kommer blöt som en katt
Vi äter lunch hela familjen
Johanna och jag leker vilt med Filippo (massa bilder och några filmer som äger)
Jag hämtar flickorna på skolan (skulle hämta båda men gingi kom inte, hittar en ung tjej som tolkar åt mig allt löser sig)
Hem och packa badväska
Iväg med fullt ös i regnet med tre barn och en Johanna
Hem igen med två barn och en Johanna
Lite uppvärmning och sedan hejdå till Johanna som jag antaligen inte kommer träffa på ett tag.

Nu hoppas jag på väskhämtning så jag kan börja lite smått.

PUSS

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hi Duude! Haha bilderna på Filippo var ju sötare än socker, du får langa mig filmerna när han gör grisen sen när du lagt över dem på datan :)

Tänkte önska dig lycka till på färden, det kommer gå strålande, håll fokus och lugn bara och se fram emot din suveräna flygplanslunch ;)

Sen får vi se till att hooka up när jag kommit tillbaka till Sverige



Ciao, a presto!

2010-10-26 @ 12:39:35
URL: http://johannawictoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0