Days that have gone past me



Vår drog allé som man aldrig får gå igenom på kvällen efter 6 tryggt och bra.



Vårt hus. Mitt fönster är det vänstra bredvid mittenbalkongen



Filippo



Trodde detta var ett hotell men det var visst ett vanligt lägenhetshus. Där vill jag bo.



Här vill jag inte bo.



Vår bil...not. Charmig dock !

Vi ska snart iväg till nått supermarket tror jag. Ska se om jag kan få med mig nått vettigt hem. Min mage är lite uppochner nu efter all matomställning :S

Kanske blir IKEA i efter lunch, annars blir det imorgon. Praise the lord.

Ikväll ska familjen på middag hos Aunt men dem skulle typ int ekomma hem förrens efter 10 och jag vill gärna träffa Johanna igen så tror jag hoppar över det. Nästa helg skulle dem ha nån get together fest så jag kunde lära känna dem då istället så det lät bra.

Ciao


Kommentarer
Postat av: Amanda

Vilka kontrsater det finns i stan alltså. Lägenhetshuset såg ju inte helt fel ut ;) Vart nästan lite besviken att det inte var familjens bil :P haha

Hoppas du får en mysig kväll med Johanna!

Kram

2010-10-09 @ 15:01:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0