Det går upp och ner

Vet inte riktigt vad jag känner. Ibalnd är jag jätteglad. Som när jag satt med alla tjejer jag träffat idag och drack kaffe. När jag sätter mig på rummet kommer känslan att jag inte har min älskade familj här. Det är riktigt jobbigt för så fort jag tänker på det får jag tårar i ögonen. Jag vet inte riktigt varför men jag har fått för mig att nått kommer hända och jag inte har varit med dem så mycket som möjligt.

När jag satt i kyrkan och hörde prästen predika om vad som är viktigt här i livet visste jag direkt att det är min familj och att det är dem som gör att jag mår så bra. Jag vet inte riktig hur det här kommer gå. Familjen är underbar, barnen är urgulliga och allt är jävligt bra egentligen men jag kanske inte är gjort för att lämna mitt hemland Sverige.

Hoppas jag kan prata med vänner och familj ikväll. Det behöver jag. Även fast det kanske inte pratas så mycket^^

Kommentarer
Postat av: Pappa

Vi finns här och startat upp ikväll också, blir väl framåt 20:30-45 eller nåt sånt.

Vi hörs Puss

2010-10-10 @ 19:06:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0