Doing nothing

Just spending my time.....




Sitter och gör ingenting just nu. Var ute och slipade lite bräder imorse medans mamma målande och pappa byggde. Fika har vi hunnit med också - och lite marabou såklart. Kikade på ett CSI Miami avsnitt och ska väl återgå till min träning som jag utför samtidigt. Pilatesbollen är back you know.

Anyways....vill gärna veta vad ni gör denna söndag :] Det är ju trorts allt soligt och fint så ni kanse är ute och promenerar? Jag kanske följer med mammsen på en promenad senare idag, det får vi se.

Peace

Kommentarer
Postat av: angelica

Jag har varti ute på en tvåtimmarspromme^^ and now I eat marabou!!! haha, perfekt sätt att spendera en söndag :) skönt att vara hemma? <3

2010-10-31 @ 15:56:08
URL: http://aastrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0