En sån där bomb









Japp såhär ser jag ut i Italien.

Jag har ett fullspäckat schema hela veckan ut.
Torsdag: Städa på morgonen (blä) för att lilja kommer. Ta lite kort på balkongen och om det är fint väder chilla lite där till klockan 14. Jobba 14-18. Sen ta igen mig.

Fredag: Börja klockan 9 - 13.30 Chilla runt med vagnen och förhoppningsvis få sällskap av Johanna på nån mysig promenad i parken. Sen Tror jag jag ska babysitta från 16.30 och framåt hos nån. Lite oklart.

Lördag: IKEA!!!!!!! Utgång på kvällen maybe

Söndag: Engalska kyrkan på morgonen och vid 14 iväg till någons dop inom släkten och sen hem sent på kvällen. Blir säkert bra.

Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0