Engelska läxa

Jag her pluggat italienska med Gingi som inte kan ett ord engelska. Jävligt givande kan jag meddela. Har pluggat med hjälp av en 4th grade engelska bok och tittat åp bilderna så ha rhon sagt vad det föreställer. Sjukt med gull

Nu sitter jag med Vicky och hjälper henne med engelska. Hon kan pytteyttelite engelska så jag kan typ göra mig förstådd men det är ju tur att googletranslate finns :)

Idag har jag hängt med familjen till kyrkan och sen på efterlunch typ. Jag avr lite lost men det var fett intressant. Plus att jag kan lyssna på hur alla pratar och snappa upp lite ord :)

Johanna - bilder kommer så fort jag tagit några (A) haha har inte hunnit ännu^^ Filippo är garanterat den sötaste pojken som fötts btw. Och flickorna är ju att dö för!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0