Första dagen

Hej alla glada människor som läser min blogg.

Har haft en jättebra morgon och förmiddag :) Är jätteglad om nån missat det också hah.

Syrran och jag har bakat muffins och precis ätit lunch så jag är mätt och glad också. Tog  bilder igår under resan så dem ska laddas upp när jag laddat in dem. Men jag kan ju berätta om resan lite.

Vid halv 6 gick jag upp och gjorde mig iordning, städade, packade ner det sista.
Vid kvart i 7 åkte vi från huset Marco och jag.
20 över 7 satt jag på tåget med ett leende på läpparna
Kvart i 9 ramlade jag av tåget med två alltför tunga väskor
Där stod en minimal pojke/kille och väntade med sin vagn och insisterade på att han skulle ta mina väskor, jag orkade inte protestera och vips var jag på bussen påväg till Linate flygplatsen - gav pojken X antal euro för visste inte alls hur mycket man ska ge men han tackade och såg jätteglad ut så hoppas det var tillräckligt
Vid halv 10 var jag på flygplatsen och fick vänta till 11 innan check innen öppnade.
Väl där kändes det redan som om jag var i sverige - svenska överallt <3
Vid typ halv 12 beställde jag en vegetarisk macka, fick en ost och skink macka där skinkan togs bort (Y) gud så god den var^^
Vid 13 låg jag på tre säten på planet och sov eftersom det var jag och 6 andra som delade på 15 rader. Underbart

Klockan 15.50 kramade jag min pappa<3

Har haft en upplevelse för livet, ångrar inte att jag åkte och jag ah lärt mig massor om mig själv.

Puss

Kommentarer
Postat av: angelica

mystjej <3 Kmr inte hem i helgen men nästa! Då kan vi ses å :) puss <3

2010-10-28 @ 20:47:38
URL: http://aastrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0