God bless you

Nu kom Marco hem med min tåg biljett och vi hittade färdbeskrivningen för tåget så jag vet hur många hållplatser det är och hur lång tid det tar mellan stationerna. Han sa även att han kan printa en karta så jag vet hur jag ska hitta ut till bussarna :)

Underbart. Känner mej typ glad. Vilken märklig känsla^^

Nu ska jag fortsätta titta på NCIS.

Btw fick jag veta att jag inte får nån lön för denna vecka men det tar jag med en klackspark. Blir heldag med jobb imorgon från 9 - 18. PEPP. Hoppas på sällskap av Johanna :)

Pussar

Kommentarer
Postat av: Pappa

det ser ju som det ordnar sig med tåg/bussresan, det är ju bra om du får karta och info. gärna i överflöd, men det vet du ju, är man bara förberedd för allt så brukar det lösa sig.

Vi kopplar på om en stund framåt 19:30-20:00 ifall du vill prata lite.

Puss

2010-10-24 @ 18:31:02
Postat av: cissi

ÅÅH, underbart gumman. vad skönt att veta att det kommer bli bra för dig och att du fått vägbeskrivning m.m :) saknar dig!

2010-10-24 @ 18:53:11
URL: http://missminnesota.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0