Grym Dag

Har haft en grym dag och det tackar jag faktist Johanna för. Var riktigt kul att komma ut och se sig lite omkring. Testa på fiken och foccatieteria eller vad det nu hette^^

Hoppas på utgång imorgon men får se hur det blir med det :) Förhoppningsvis en drink iaf right?



Annars var förmiddagen väldigt intressant! Lämnade Gingi vid halv 10 sen en lite promenad i det gråa vädret. Lite kort knäpptes men lägger kanske in dem senare eller senare heh. Sedan var det hem och hantera larmet - I made it! Och sedan vid 12 ut och gå lite mer. Planen var att hämta Vicky vid 1 men jag tänkte att jag kunde gå till simhallen så jag vet vart det ligger och sedan ta mig från simhallen till skolan. Not agood idèa! Förvirrade mig helt och försökte fråga. Gick inte heller nått vidare - svettig som få kom jag fram 1 minut i 1 efter att hittat tillbaka hem och sedan utgått därifrån och hittt till skolan. Prima!

Sedan blev det stress till city för att hinna till halv 2 det gjorde jag inte kom 10 min försent. Det var nog första gången och helt klart SISTA. Sorry.

När vi skulle hem så gick jag förbi apoteket för att köpa öronproppar och gissa vem som står i kassan. Kvinnan jag frågade om vägen till skolan. Lite komiskt. Hon frågade om jag hittade och det gjorde jag ju.

Sammanfattat helt klart godkänd dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0