Hungrig

Patrizia kommer inspringande i mitt rum och ropar jag vill ha en del av din löööön. I´m like what?

Sen berättar hon att hon fixat så jag kan babysitta hos Carlotta two times. Sammanlagt blir det 70 Euro. Weeeey kan ju vara bra. Hoppas dock inte hon var seriös med att hon vill ha pengar :S

Annars håller jag på att skriver mail till aupairer som är intresserade av att komma hit. Får hoppas någon nappar. Hade ju typ ångest idag och kollade på ryanairbiljetter hem imorgon. Fanns några bra faktist, men som alltid på kvällen mår jag mycket bättre så ska nog klara denna vecka med. Med lite ångestattacker nu och då bara.

Anyways så antar jag att jag ska ha engelska lektion med kidsen nu? Big askingsign after that.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0