Jag har verkligen ångestattacker

Nu har jag en flygbiljett. Skönt! På onsdag vid 12 lyfter jag från Italien och ser mig inte om.

Det komplicerade är att jag inte riktigt vet hur jag ska ta mig till Milano flygplatsen. Dem kunde inte skjutsa mig hur mycket jag än betalade för det tar typ 4 timmar dit och 4 hem för att det är rusningstrafik. Men dem sa att det är enkelt att ta sig till Linate flygplatsen med tåg och sedan buss så jag ber till gud att det stämmer. Vill bara ha allt planerat så jag kan slappna av, vilket jag säkert inte komme rkunna göra förrens jag sitter på flyget så behöver ju egentligen inte försöka ens.

Gah kan man inte bara skutta över så att man helt plötsligt sitter i sin stora fluffiga säng i sverige istället?

Jag behöver lite peppord nu. Kom på lösningar om något skulle gå snett så jag har några på lager please?

Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0