Led mig rätt led mig hem

Save me.


Kommentarer
Postat av: Jhs

Jag vet att de här suger och jag hoppas att du vet att jag skriver det för dig.



Men om du försöker att tänkaom (skitsvårt, jag vet)typ "jaha nu sitter jag i Italien inget är som jag tänkt mig och jag längtar hem som en tok MEN nu är de som de är och jag ska gör de bästa av den här tiden" Gör de typ till en tävling, tjäna så mycket pengar du kan, prova nya resuranger, shoppa skor osv!



För tänk senare när du tänker tillbaka de kommer förmodligen kännas mycketlättare att känna "Fasen tiden i Italien var ju galen men vad kul jag hade ändå, inte som jag hade tänkt mig men jag tog tillvara på de som var bra..."



Just nu har du ju inte så jätte mycket att förlora du är i Italien du vet att du kommer få åka hem så fort allt är löst! Go wild, lev som bara du kan!



Jag skriver verkligen de här som din vän som faktiskt bryr sig jag hoppas att de går att läsa de så också... <3 Love Jhs

2010-10-21 @ 18:35:13
Postat av: mamma

Vad gulligt av din vän att tänka så på dig

Puss

2010-10-21 @ 19:24:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0