Lite update

Förlåt om jag bloggar dåligt men här kommer ett inlägg iaf.

Tycker det är lite jobbig stämmning i familjen för alla är typ sjuka och deppiga så jag känner inte att mitt humör blir bättre direkt^^ Men hade iaf en jätte trevlig förmiddag/eftermiddag med JOhanna då vi gick till en kyrka och träffade en finsk tjej och hennes mamma som pratade svenska - tummen upp! Cermonin var mysig och min pray to god är att jag ska sitta på flyget hem på onsdag utan problem :) Hoppas han hjälper mig.

Efter det (vi blev medbjudna på teenträff typ men det var lite för långt att åka) så gick vi runt lite och hamnade på lidl där jag införskaffade GOD choklad :) Skönt. Blev dock lite halvt utslängda för att dem skulle stänga. Därefter var alla affärer stängda så vi visste inte riktigt vad vi skulle göra. Jag vill inte hem för jag vet att jag bara tänker för mycket här så vi bestämde oss för att åka Metron fram och tillbaka typ 4 gånger. Det var kul :D hah

Så nu är jag hemme iallafall då och klockan är snart halv 4. Får se om jag vågar mig ut i köket för att göra nån mat. Det märks ju.

SKa nog hämta mina resväskor från uthuset nu/snart (gud vilken känsla!). Och kanske börja packa lite smått. Eller så ska jag skriva lite lappar med vad som kan vara bra att kunna under resan till Milano/Linate.







Bilderna som knäpptes idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0