Mys Lördag

Blev ingen utgång för mig ikväll för jag är bara på myshumör :) Har suttit inbäddad i duniset för att det är så kallt och käkat choklad så nu är det massa choklad på mitt vita täcke. Precis som det ska vara!

Pratade med mamma och pappa på skype nyss i en timme typ. Det är ju typ som att vara där så det är skönt :)

Ska nog sova snart - imorgon blir det ju full rulle med barnadop och mat och släkt och italienska cermonier typ. Måste förbereda mig lite tror jag haha 

Försökte titta på IDOL med det funkar inte. Det är ju verkligen inte samma grej när man ska se på det på internet för det första man ser är vem som åkt ut. Givande.

Hoppas alla haft en bra Lördag det har jag - även om den kännts väldigt låååång?

Pussar<3


Kommentarer
Postat av: Pappa

Mysigt att det blev en bra Lördag, det tyckte vi också med att få prata med dig en stund, som att du är hemma "typ".

nu ska jag gå ut och förbereda för Jörgen kommer snart då ska vi fortsätta med altanen, skickar ett kort får du se hur långt vi kommit.

Puss

2010-10-17 @ 07:53:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0