Nu har jag "ledigt" fram till 15.45

FUUUN

Har vikt tvätten nu, hängt tvätten nu, städat rummen nu, bäddat sängarna nu.

Ska äta snart, ska duscha snart, ska fixa bilderna från igår snart osv.

Min mage är upp och ner och det känns som om jag har en orm som simmar runt eller vad fan det är. Inte kul.

Just jag skulle ju berätta vad jag saknar i matväg från sverige. okej nu kör vi.
-Potatis
-Ris
-QUORN
-SOYA-protein
- Sallad
-Paprika
-Gurka
-Mjölk
-Fil
-Flingor
 Mest av allt att ÄTA ALLT TILLSAMMANS OCH INTEEN  RÄTT I TAGET!

Nu ska jag äta pasta!

Hörs om nån timme eller så.


Kommentarer
Postat av: jhs

Men du varför följer du inte med och handlar och föreslå typ "de här tycker jag är gott" eller "idag skulle jag kunna laga min favoriträtt" :) De kanske är svårt.... Men kanske :D jag hoppas för din skull att du kan få lite du gillar :)

2010-10-20 @ 17:57:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0