Populär som få

Efter gårdagen har det ringt massa vänner till Patty och frågat när dem kan få låna mej^^ haha såklart bara om jag vill men ändå :) Det blir när jag slutar innan 18 så jag kan vara kvällsbarnvakt. MYYYYS

Det enda som är lite weird är ju att man inte alls äter mycket. Eller man äter massor när man väl äter men man äter bara frukost (en kopp te och en kaka) lunch (pasta) och midddag (kött/fisk och grönsaker) Patty berättade att det bara är barnen som äter typ mellanmål på eftermiddagen för att om man gör det som vuxen blir man tjock haha men hon sa att jag gärna får äta om jag vill (blir tjock?) höh

Det är väldigt intressant att jag inte ätit så mycket godis också. Bara för det så äter jag marabou nu men ändå. Allt godis jag tog med finns kvar :) Det är antagligen för att vi äter så sent och sen går man också lägger sig.

Gud så mycket text! Ska försöka fixa lite bilder men vill fråga först.

Detta inlägg skulle lagts ut för typ 3 timmar sedan men vi var tvungna att springa iväg


Uppdate:

Inte så många bilder på barnen - förstår dem helt.

Ciao!


Kommentarer
Postat av: cissi

haha, känner verkligen igen mig i det där med maten. De vuxna äter sjukt lite så jag känner mig som ett av barnen! Men whatever, man kan ju inte svälta ihjäl bara för man är i ett annat land :p saknar dig!

2010-10-05 @ 03:50:42
URL: http://missminnesota.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0