Räddad från kylan!

Det avr allt lite komplicerat att ta sig till IKEA men vi klarade det ! Såklart.

Nu är jag äntligen hemma och innomhus. Det är verkligen jättekallt ute känns det som. Vantar hade varit bra att ha på sig. Annars så fick jag såklart med mig choklad hem dårå men det var det enda. Dem hade knäckebröd med sylt som man fick smaka så det gick jag och smygåt av. Fast det jag helst hade velat köpa var hushållsost!!! Men det kändes lite ovärt eftersom man inte äter mackor här så...

Efter att vi hade åkt bussen från city ut nånstans så skulle vi ta oss från busshållplatsen och då var vi tvungna att typ springa över en två-filig väg där bilarna ite var nådiga. Inget övergångsställe heler utan mer en korsning eller nått. Vi måste sett ut som yra hönor där vi sprang runt^^ Men det fanns ingen annan väg verkligen. Iallafall klarade vi oss med livet i behåll, hemvägen behöver vi ju inte prata om. Säger bara vaddå privat buss??



Tunnelbanan där man såg ut när man åkte.



Vidriga pommes och italien är sämst på "torta" var är kladdkakan med grädde lixom?



DYRT



Kärlek till Sverige

PUSS


Kommentarer
Postat av: anna

Jaså hade du de :) så bra att jag skrev då :) ja om de känns så då ska du ju åka hem. Jag förstår att du saknar familjen.



Jodå skolan går bra men de är svårt o mkt att plugga nu... men de är bara att bita ihop o köra :D haha



Va kul men en utflykt till ikea men ja de brukar va skitdyrt jämfört med ikea hemma men de är liksom värt att betala lite extra för att få en marabou :)



kram

2010-10-16 @ 17:20:16
URL: http://moimeandmyself.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0