Schema för morgondagen

Hoppas morgondagen blir fullproppade med grejjer så den går fort.

Börjar jobba klockan 9 och ska väl gå till marknaden med filippo förhoppningsvis. SLutar det passet klockan 12. Efter det ska jag väl hänga tvätt, vika tvätt, duscha, bädda sängar, plocka leksaker osv. Så borde den tiden gå fort. Börjar jobba 15.54 again och ska vara hemma med några kids tror jag fram till 18.45 i think. Fun. Sen är jag "ledig" höh

Hoppas på att äta snart men det är ju lite oklart - kom en väninna till Patty precis som ska äta med oss så det borde bli snart i hope. Choklade är ganska lockande i detta moment.

Well well tror inte ni får höra mer av mig idag utan tar en uppdate på eftermiddagen. Ajuste det kan ni ju lägga till att jag ska göra mellan passen BLOGGA, helt klart min favorit syssla!

Om ni vill se någon bild från idag redan nu kan ni kika in på Johannas blogg http://johannawictoria.blogg.se/

Thanks for this day

Kommentarer
Postat av: mamma

Hej

Hoppas att du har det gött iallafall Jag kom hem lite skapligt men vi kan ju hörs i morgon.

Puss

2010-10-19 @ 21:19:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0