Skulle uppdaterats igår

Nattade alla barnen. Gick finfint med flickorna men när filippo skulle nattas blev det renarama tinnitushelvetet. Han skrev som ett barn som blev slaget verkligen! När han slutat efter typ en halvtimme så var han så uttröttad så han somnade i min famn. Då blev han söt igen. Han sov i min säng tills typ halv 11 och då gick jag upp och la honom i hans säng. 

Hos Carlotta hade jag kul :) Snackade lite engelska och fick 20 euro för jobbet. Fick även 100 Euro av min familj nu så har lite att leva på.

Marco och Patty är ganska ledsna men Marco sa till Patty att nu när hon vet att hon kan åka hem kanske hon stannar. Men patty sa att hon inte trodde det och det stämmer nog tror jag....men nån chans finns ju alltid. Biljetten är ju inte bokad ännu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0