Söndagkväll

Har just kommit hem från "kvällspromenad" med mamma. Anledningen till att jag säger kvällsprom är för att det är kolsvart ute nu. Verkligen. Man såg typ inget framför sig. Vi gick hemifrån vid 4 kanske och då var det någorlunda ljust iaf. Menmen jag gick med mamma och pratade om hur rädd jag skulle varit om jag gick ensam - som tur var gjorde jag ju inte det nu :]

Är lite fel i huvudet nu efter att ha fokuserat på alla löv och att inte halka i lera då men annars är allt bra, är sugen på att göra chokladbollar men vet inte om min mage kommer må så bra efter det eftersom jag säkerligen kommer käka upp hela smeten ikväll isåf :S OKLART.

Ikväll blir det nog bara söndagsmys för hela slanten, kcäckebröd ikväll med godsaker på och sen kanske ostisar eller godiiiis eller muffins med choklad i eller jaa chokladbollar^^mmmmm älskar mitt liv. SOm endast handlar om mat typ.








Nu borde jag verkligen duscha!


Kommentarer
Postat av: denise

mys bebis, det är så det ska vara, mat överallt :D men har ni snö?! (säg nej, snälla) saknar dig.

2010-10-31 @ 18:19:42
URL: http://denisepeterson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0