Tårarna igen

Fick ett brakedown när jag pratade med Patrizia. Hon var jätteledsen för att hon inte kan ta ledigt så hag kan åka hem för då får hon sparken och jag var ledsen för jag int ekunde åka hem uitan att hon får sparken. Kul. Så jag hoppas att en tjej från sydaprika kan få visa så snart som möjligt så jag kan komma hem om en månad iaf.....kanske.

Iallafall har jag haft det bra med Carlotta och Gingi ikväll. Vi dansade till Waka Waka helvilt så det var mysigt.

Nu är det möte i hallen men jag vågar/orkar inte gå ut höh. Måste verkigen göra nått åt maten som du säger Johanna för det är int ekul att avsluta varje dag med hunger eller illamående pga alla choklad jag försöker bli mätt på. Men det känns ju jättekonstigt för dem köper allt på olika ställen för att det ska bli så billigt som möjligt och jaa. Hmm får se hur jag löser detta.

JAg försöker få upp ett inlägg med tisdagens bilder snart men kan ju bli avbruten av engelska lektion, mat eller läggdags.  Kan även hända när jag ska skypa med vänner och bekanta :/

PUSS

Kommentarer
Postat av: mamma

Hejsan!

Vi kopplar upp vid halv nio om det passar. Jag har försöök få kontent med quorn leverantören ska ringa dit i morgon för att se om det finns i italy. Potatis borde finnas då kan du göra lite mos. Om det är tvunget betala själ det löser vi hemma sedan. Hörs Puss

2010-10-20 @ 19:37:17
Postat av: Amanda

Gumsan! Det verkar som breakdown ihop inte är långt borta. Tackolov lyckades jag komma på ftter efter praktiken igår men man vet aldrig hur den här förmiddagen kommer se ut. Ska försöka späcka den med saker att göra för att hålla jobbiga tankar borta.

Träligt bara att jag är så sjukt omitiverad till precis allting nu förtiden :S Det ger rädsla för att stora tentan kuggas och jag inte får min examen :( Förlåt nu är det färdigklagat hos mig.

Hoppas att du kan få lite rätsida på maten åtminstone. Inte bra att vara hungrig hela tiden och ha en mage i uppror. Lider med dig. Försöka h¨lla modet uppe. Gör roliga saker när du är ledig är mitt råd.

Puss <3

2010-10-21 @ 08:17:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0