Trött

Jag jobbar typ 24/7 här eftersom jag inte jobbar efter schemat ännu. Detta innebär att jag ahr absolut noll tid att ta det lugnt. Förutom när alla sover vilket är typ klockan 12 och då sover jag också. Men jag är riktigt glad över att patrizia har varit hemma nu och har tid att visa allt så jag inte är lost när det ska göras nästa gång - och jag är själv.

Pappa och mamma var stolta jag hittade till Vickys och Gingis skola (med hjälp av karta patty gjort men ändå) ! Sedan gick vi till playgrounden och lekte lite jag filippo och gingi. Myys. Dock så kommer alla fram och säger "Filippo eeh?", jag kör med en "Si" dem börjar rabbla massa på italienska och jag drar till med "no parlo italiano" och så går dem därifrån. kan även hända att jag säger "do you speak english" Då springer dem iväg!

Hann med att prata med Cissi innan middagen :) skönt! Btw så äter jag massa märkliga grejjer här som kan göras goda med rätt knep^^ SOJA.

Nu ska jag kolla Gossip Girl.

Kärlek<3

Kommentarer
Postat av: angelica

älskar dina långa inlägg! verkar som om du har det bra :D Men en aning fler bilder, på rummet, huset mm :D PUSSS <3

2010-10-05 @ 22:25:59
URL: http://aastrand.blogg.se/
Postat av: cissi

love you fina vän <3

2010-10-06 @ 05:14:05
URL: http://missminnesota.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0