Underbara familj

Vaknade vid 9 men ville inte gå upp men efter ett tag så gjorde jag det iaf. Solen sken trots allt genom fönster!

När jag kom ut så var NonnaAnna här och Patty gjorde sig iordning för jobbet. Tydligen hade hon kommit in och sagt "Evelina, It´s 8.30 can you take Filippo for a while." Det ännu mer intressanta var att jag svarat i sömnen i guess eftersom jag inte kom ihåg det och mumlat nått. Hon hade satt honom i mitt rum och sen gått för att typ duscha. Efter en minut hörde man klappret i trappan och han hände efter. Ouups! Jag sa att hon får skaka om mig. Men jag var typ knappt asleep mellan 8-9 eftersom det är svårt att sova när massa barn springer runt. SÅ vem vet hon kanske hittade på :O haha

Iallafall när jag ätit frukost så gav NonnaAnna mig ett par sockar med sån där plast under som jag kunde ha inne. Sjukt gullig. Sen när jag hade bytt om från mjukisdress till "kläder" så började hon teckna hejvilt och typ sa att jag såg "Bellissimo" ut. Höh bra det :]

Hände tvätt också. Typ hur mycket som helst - dem sortera typ int ehär verkar det som. Rött, vitt, rosa och blått i samma tvätt. Jag ska helt klart tvätta mina kläder själv^^ Menmen nu är det 3 timmar kvar innan jag "börjar" och jag längta tills jag får träffa flickorna och ta hand om filippo som säger Hi och Bye nu typ :D Lycklig

Ska ringa svenska kvinnan elisabeth och sen kanske ta lite kort på min bostad om någon är intresserad :)

Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0