Cosa Fai

Sådär då var vi hemma igen. Mätta och glada. Det var typ som ett barnkalas med chips, popcorn, kakor och pizza i mängder. Intressant. Tror jag började käka på någon köttpizza dock men jaja låtsas som om det inte hände...

Det var mysigt med dop iaf - väldigt söta ungar :)

Jaa finns inte så mycket att säga annars haha. Vi var in jättefin stad iallafall så jag är glad att jag följde med. Sedan sa Marco och Patty att den första Söndagen som är solig ska vi åka till Geneva om det nu stavas/heter så. Så det ser jag fram emot :) Fr väl se om jag är kvar då. Tycker det är väldigt snällt av dem att dem är så gulliga mot mig även fast jag snart åker hem. Storhjärtat.

Lite bilder från dagen får ni iallafall.

















cutiepie

Kommentarer
Postat av: anna

vilka härliga bilder!!

2010-10-18 @ 08:38:57
URL: http://moimeandmyself.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0