Vad hände med kommentarerna?

Lite dåligt med kommentarer med tanke på hur många som läser va? :) Tycker btw att det är jättekul att så många kikar in här varje dag för att läsa min opptimistiska blogg^^ Nerrå men jag skriver bara vad jag känner från timme till timme och det kan skifta ganska vilt.

Har iallafall just pratat med Cissi - sjukt länge sedan kändes det som så det var välbehövligt. Hann även med en kortis med Mammi och Pappi. Nu är väl planen att sova kanske eftersom jag troligtvis ska försöka kontrollera filippo när mamman klär på sig eller whatever. SÅ klcokan är ställd på kvart över 8 i think. Målet är att jag ska ta mig ut på en promenad i parken som ligger relativt nära så med kartan i hand ska jag ut och försöka lokalisera den och sedan förhoppningsvis ta en runda i den. Blir intressant. Vädret säger solsken med 13 grader eller nått. Mamma sa regn vet inte riktigt vad som stämmer så det märks väl.

Okej massa onödig info.

Godnatt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0