Vilket välkommnande

SKa bli skönt att komma hem till en familj som inte säger
- WHYYYYYY are you home so early?!

Kul det känns. menmen ska ju sova nu och sen är det bara tre dagar kvar innan jag flyger till kallare grader^^

Hade en riktgit mysig kväll med Johanna oich är glad att jag gick ut :) Jag fick min goda sallad och skulle ha fått en god mcflurry men fick nått halvdant, jag fick all glass/sås och johanna fick all choklad och brownie höh.

Imorgon blir det någon slags kyrka iaf, ska träffa Johanna vid halv 11 för att lokalisera den :)

Nu blir det sängen.

PUSS

Kommentarer
Postat av: Pappa

Det kanske är av välmening att hon "tjatar", det kan ju vara så att hon ser att du mår bra när du går ut eller när du kommer hem.

Annars kan det ju vara så att hon vill att du ska få uppleva lite av Italien innan du åker hem, men det är trevligt att läsa att du hade det bra i går kväll trts allt.

Puss

2010-10-24 @ 09:21:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0