En helt vanlig kväll i september

När mamma och jag kom hem efter en lååååång dag. SÅ hade vi hunnit kolla skor, dricka milkshake, köpa gardiner, sätta upp gardiner, lämna in ett pantkvitto, handla mat för 2000 kr. Hej vad tiden gick! Efter det fick jag hjälpa pappa med bygget av altanen. Vi håller på att lägga singel över hela grunden och den ska ju vara exakt 20 cm hög och då ska man mäta, ösa bort, mäta ösa på. OSV. Iallafall hann vi färdigt en bit men nu är frågan om gruset kommer räcka? Det märks väl imorgon.

Senare under kvällen blev det matlagning, blodpudding och bacom för de köttätande och macka för den icke köttätande. Höll på att s*y när jag läste innehållsförteckningen på blodpuddingen. uäk.

Vid tio så åkte jag och hämtade mamma på stan och sen blev det lite tv-kväll. Nu ska jag sova för är riktigt trött.

Imorgon ska jag träffa mina pärlor <3

Nattinatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0