En jävligt bra dag

Har spenderat da

gen med denise och hennes körskolebok (Y) hah Sen fick hon skjutsa hem mig och oj vilken tur det var! haha nejdå det gick jättebra.

Nu sitter jag och kollar bloggar, äter smarties och väntar på att mamma kommer hem så vi kan äta. Har ju dock tappat all min hunger och käkar mest godis bara för att jag är sugen.

Btw så har denise nu skaffat blogg som vi alla kommer följa när hon åker iväg till irland. Tror dock inte hon kommer börja skriva förrens hon åker.^^ Jag känner att jag typ bloggar åt henne här istället. Hin pluggar väldigt mycket och är därför upptagen men vi alla håller tummarna åt henne ;)

Ikväll är det Italien dejt at nine.

Kisskiss bangbang


e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0