Lite rödlätt

Har haft avflagad rödfärg över hela mig. Har äntligen duschat av mig all färg, och smuts och vad annat som fastnat på mig. I AM CLEAN.

Jag har spikrensat all panel typ och vissa stommar också. Jissesamalia. Bröt upp lite av terassen också men pallade inte mer utan gick in till Mamma och hennes dåliga rygg.

Ikväll ska jag bara ta det lugnt. Kolla på Irene Huss maybe. Käka gottis också :) kommer bli en tjockis^^ haha

Fick några minuters snack med Cissan förut så det var mys. Ska skypa tomorrow i think. Ska även jobba arslet av mig imorgon. Åka till tippen med allt virke and so on.

Wellwell nu ska jag fortsätta leta familjer i omvärlden :)

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0