Mörkrädda jag

Måste berätta min resa hem igår.

Går på på stora torget vid typ halv 2. Allt går bra. Sen vid borggården (nästa hållplats) går det på en (väldigt full) dam. Hon försöker få den där appareaten att funka men hon tryckert på fel knapp och sen håller hon kortet mot desplayen istället för den orangea saken. Sen när busschaffören säger åt henne att hålla den mot den orangea saken så funkar det inte för att hon trycker sammtidigt som hon håller kortet mot. Jag sitter typ i mitten av bussen och den är relativt full. Inte en jävel hjälpte henne och busschaffören kunde tydligen inte gå ut ur sin lilla hytt. Så efter typ 3 minuters pillande så gick jag fram och visade henne hur man skulle göra. Inte för att jag tror att hon kopplade men iväg kom vi iaf. Creds till mig för hjälpsamhet.

Andra stoppet då så gick jag av i m-slätt och hade ringt mamma vid halv och sagt att jag kommer om en kvart. När klcokan är kvart i står jag och väntar. När klockan blir 5 i så ringer jag och frågar var hon är och då säger hon "ojj vad fort det gick" och jag upprepar att det bara skulle ta en kvart. Och hon säger att hon åker nu dårå. Då hade jag fått stå i MÖRKRET i en kvart. Jag som verkligen ÄLSKAR mörker också. När hon väl kommer så säger hon. "Jag tyckte det gick så fort, du ringde väl kvart i?"

Där slutade samtalet.


Nu ska jag äta frukost.

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0