Pyssel

Sitter och pysslar med lite bilder. Ska såklart dela med mig :)



Mammas och pappas bröllop. En sån bil vil jag också åka i om jag inte får mitt drömbröllop där jag gifter mig till häst. Hur grymt skulle det inte vara att var brutalt sockersöt och sitta på en svart hingst. åhh drömmer mej bort.



Amanda, jag och vår moster



Moster och Mamma som mini



Hittade denna bild när jag satt och letade igenom allt. Jag och Agnes på vår försommarsång. Crybaby!

Nu ska jag fortsätta här men vad jag nu hålller på med....

Peaceout

Kommentarer
Postat av: denise

alltså hur kul är det att lukta häst på sitt bröllop? hahaha



men fina bilder bebis <3

2010-09-24 @ 12:34:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0