Sitter och myser med One republic on Spotify

Har haft Cissi här för sista gången på några månader :/ Fick ett mysigt minne med tjejen iaf. Nör vi var påväg hem från M-slätt så börjar det ösregna så Cissi slänger ut tummen och en bil stannar. Jävligt snygg var den också. Vi hoppar in och det är min granna - Janne. (Y) haha det pinsamma vara att jag kallade honom Anders (vet inte var jag fått det namnet ifrån) och att han inte kände igen mig först :P Vi slapp gå iaf och blev körda ända fram till huset :) Tackar vi för!

Vi myste med film, mackor och fil och flingor :] Sen fick vi säga hejdå.

Nu sitter jag och myser med Apologize - hade nästan glömt hur bra jag tyckte att den var, spelade snder den för några år sedan men nu är den precis lika underbar som då!

Pussss

Kommentarer
Postat av: cissi

evelina den fina, massa kärlek till dig <3<3<3

2010-09-01 @ 21:30:56
URL: http://cissijonsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0