SÖndagkväll

Är sjukt trött idag. Man blir det av att bara sitta inne och umgås typ...iallafall så har vi som sagt inte gjort så mycket. Matte och Finn-tore åkte hem för nån timme sedan och brita åkte hem nu. Hon blev lite ledsen eftersom jag ska åka snart men så kan det vara. Jag funderar på att börja packa nu :D ska ta en duscg först bara med mitt nya braiga schampoo !

Ikväll blir det Irene Huss (nya Johan Falk) haha gillar det skarpt så det ska jag avnjuta med en kladdkaka och chokladsås som stelnar när det hamnar på något kallt. Tror ni jag gillart eller?

Menmen nu blir det duschen.


Kommentarer
Postat av: denise

huh :O ersätter du johan falk?! jag hoppas verkligen inte att du glömmer våra fina kvällar!

2010-09-26 @ 17:50:47
URL: http://denisepeterson.blogg.se/
Postat av: cissi

är det inte bara en vecka kvar tills du åker nu??? jag tror du gillar kladdkakan ;) hah. <3

2010-09-26 @ 18:02:04
URL: http://missminnesota.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0