Update !

Kanske finns lite bättere möjlighet att åka som aupair till USA now - tummen upp för det. Har tagit kontakt med mina släktningar i New Jersey så får se vad dem säger :) Spännande!

Imorse/Förmiddags så skulle jag gå in till malmslätt och ta bussen till stan. Trodde jag hade gott om tid men sen när det var 20 minuter kvar tills bussen ska gå kom jag på att bussen gick om 20 minuter och inte att jag skulle gå om 20 minuter så en 2,4 km sträcka averkade jag på typ 20 minuter halvspringandes. Kan inte varit vackert men jag kom fram till busshålssplatsen och då visar det sig att bussen inte gick förren om 10 minuter. hann ju återhämta mig iaf (Y)

Träffade Johanna och Denise och vi vandrade runt på stan, tog en fika, jag handlade ansiktsprodukter och laddade busskortet. Roligaste saken att lägga pengar på - definitivt.

Sedan tänkte jag vara hurtig och gå til skäggetorp där farfar hade lite kalas - ångrade dock beslutet eftersom jag hade lite skoskav redan innan jag började gå. plus att jag var fruktansvärt kissnödig. Ringde mamma och syrran och bad dem hämta mig. Dem hörde av sig när jag var framme. Toppen. Det var skönt att kissa då iaf^^

Sen fick jag äta massa kakor och godis så då mådde jag bra igen.

Tack Farmor och Farfar <3

Nu ska jag ha tv-kväll med CSI Miami och Human Target

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0