Wanna go away

MHM

Har slejtigt heeeeeela dagen. Har ganska ont i ryggen. Nu har vi inget golv utan massa lera man klafsar runt i innan man kan klättra upp och in i huset (Y) rowligt. Känns som om jag är barn på nytt

Annars då - fortsätter sökandet efter en fin familj som vill ta sig an mig. Jag vill ju lixom ta hand om barnen hela dagarna inte vänta i 10 timmar tills dem kommit hem från skolan varje dag. Stackars 2åringar som går typ 9 timmar i skolan varje dag. Blää! menmen jag får väl ändra mina krav lite. Får se var jag hamnar - troligtvis italien eller spanien. Kommer bli fine.

Kanske slänger upp lite bilder från bygget och våra nyfikna katter later! men nu blir det tv och lite gottis - längtar till irene huss. Gillar det starkt.

saknar mina vänner som har flytt från mig.



CANADA/USA going IRELAND



ÖREBRO



USA

Kommentarer
Postat av: angelica

Haha, sötnos! Örebro låter inte så farligt i jämföresle med usa och irland ;) PUSS <3

2010-09-12 @ 21:34:36
URL: http://aastrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0