Kan det bli bättre?

Har spenderat hela dagen ute i solen. Började med att plocka sten till rabatterna så vi slipper ha katternas toalett där (Y) väldigt bra. Gick alltså runt med en skottkärra här på landet. Mycket charmigt!

Sen så fixade jag i rabatterna med lite påskblommor. Vet inte om mamma blir glad eller arg dock men de tlär ju märkas! Sen lite häng på verandan med pappa sen lite mat och sen bära plattor till terassen. Min rygg gör ont men gick omkring i träningstopp och kortbyxor så det vägde lixom upp det hela. Gud det känns som sommar ju!

Sen har jag krattat gräsmattan också från småsten som kommit med när pappa kört snöslungan. och en isglass å¨det så komme rmitt leende inte försvinna på ett bra tag. Har dåligt samvete att jag är inne nu men orkar int ebara sitta/ligga och göra inget när det finns saker att gör innomhus så får offra lite soltimmar nu på eftermiddagen.

Kärlek<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0