Ledig händelselös dag

Har varit skönt att vara ledig och lite smått uttråkad faktist. Det gr att man känner att det är kul att jobba för jag vet int evad jag annars skulle spendera min tid till. Har iaf letat pojkar på dejtingsajten, solat, gått promenad, slagits med getingar som invaderar, ätit choklad, ätit mat, ätit vindruvor - kärlek. Annars har jag inte gjort så mycket. Kom precis ut ur duschen och har smörjt in mig med doves bodylotion med tanning i. Så känner hur jag bara blir brunare och brunare för varje sekund! höh

Jag är fett partysugen också. längtar till måndagsklubben och att få gå ut med fina vänner. Saknar min partypingla Denise mucho. Hoppas nog på en utgång på fredag ska höra med bästis imorgon om hon ska jobba:)

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0