Sänghäng

Har spenderat hela morgonen/förmiddan i sängen för lite återhämtning. Behöver alltid det efter denna jobbhelg. Är ganska påfrestande att jobba 10 timmar streck med en rast på högst 20-30 min. Fick ju såklart huvudvärk i slutet av dagen oich spenderade kvällen under täcket.

Nu är jag dock som ny. Har klätt mig i nya fräscha vårkläder så jag känner mig på topp. Det är JÄTTEVARMT ute OCH inne... lite fööör varmt innomhus dock så har ställt upp balkongdörren så det fläktar lite skönt.

Ska väl slänga upp lite bilder då tänkte jag. SKa se om jag kan solla bort några. Jag är ju så ooooootroligt fotogenisk så kan bli svårt! höh





höhö





Armbandet jag fick av denise<3

Fred ut


Kommentarer
Postat av: cissi

snygga kläder och snygg evve! :)

2011-04-04 @ 13:48:01
URL: http://cissijonsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0