Torsdag den sjunde April

Har just vaknat efter att VERKLIGEN försökt sova länge för att jag skulle bli lite pigg. Funkade ju inget vidare direkt. Vaknade vid 8 och var jättepigg men tvingade mig att somna om. Logiskt - nej.

Igår hade jag the best time med Cissi som alltid. Hon och ALex har det så sjukt fint så om man inte bli avundsjuk är man ju dum. Dit resa blev lite fail bara när jag hoppade på fel buss som gick till vidingsjö och jag skulle till johannelund. Fick gå från sjukhuset dit med en korg med mat som vägde7 kilo. Blåsor under fötterna -check! Men det var det värt helt klart. Var ju uppehåll under den perioden av dagen så det tackar vi för!

Utöver det gjorde jag inte så mycket - fixade lite med e-fakturor och betalade räknningar. Sen kollade jag på Parenthood resten av kvälen som garanterat är jorden bästa serie!

Sååå just nu sitter jag vid daton och ska slå på parenthood. Har dragit på mig min amazing kjol från H&M som bara är döösnygg. Är kär som fan. Har lite bilder på kameran men orkar inte lägga över dem nu. Kanske dyker upp senare..I eftermiddag blir det jobb förhoppningsvis med Becca som är tillbax från Sollandet. Jag kommer vara mjölk och hon kaffe. FUN.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0