Torsdag

Har kommit hem från jobbet precis och har fått i mig en äggbaguette. Gott. Har haft FULLT upp på jobbet idag. Galet vad alla handlar. Har lite träsmak i rumpan efter attt ha suttit så länge i kassan^^

Har kollat alla avsnitt av VD nu och börjar kolla igen allt det jag missat på alla andra favvo serier höh. Nu rullar parenthood.

Imorgon blir det jobb från halv tio till halv tre sen ska jag hämta Brita och sen åka hem till påskmiddag med släkten. Ska bli kul att träffa farmor och farfar och syrran och Brita. Amanda och jag jobbar typ alltid om varandra, när hon är ledig jobbar jag och viceversa. Så ska bli kul att ses :D

Nu ska jag ägna mig åt chokladen i mitt knä.'
LÖV

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fröken får ursäkta men jag tycker de är fuskit att du kan äta så mycket choklad och ändå vara så jäklasnygg! Jag menar plz tänk på oss andra, hahah! :D



jhs

2011-04-21 @ 22:25:05
Postat av: cissi

håller med ovanstående kommentar ;)

2011-04-22 @ 15:35:51
URL: http://cissijonsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0