15:e December

Upp vid 7 imorse för att sjutsa mamma till jobbet så jag kunde ha bilen under dagen. Hem igen - däcka i sängen och sova till tio. Vid 11 frog jag till ikano. Skulle träffa Erik idag, han skrev på morgonen. Vid 11 tröttnade jag och åkte - tänkte "jaa jag kanske ser honom på vägen". Vad händer då? På ica bron så möter jag honom och han ser mig inte så hets ringer till honom och skriker vääääänd. Så kom vi iallafall iväg till Tornby. Våldtog rusta och drog sedan ner till stan och fixade lite julisar. Typ alla klara nu. weeej

Vid 4 började jobbet. STÖRT mycket folk. Skinkdagar nu och sen har vi julbord också så alla åker säkert dit för att käka middag ! Iallafall. På kvällen blev det lite krångel när kassorna la av med tekniska Hannah kirrade biffen.

Nu sitter jag här hemma och matar katterna med grädde för jag tycker dem bara blir smalare och smalare!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0