18e December

Lugn dag med mys. Fjärde advent är det också :) Känns inte riktigt som om julfeelingen är här än men den kanske kommer :)

Spenderade morgon/förmiddag i stallet med pussegullitussen. Han bara älskar när jag kallar honom det höh. Hade lite ont i kroppen efter avramlingen igår men tog mig upp på pollen iaf. Om än aningen ograciöst :P Vi chillade runt lite sedan blev det fart på det hela. Han var mycket lugnare och inte alls lika stirrig som igår men det blev en fartfylld åktur. Skulle träna på galoppombyten vilket inte han kan riktigt men han tycker om att galoppera så glad var han iaf. Vi lyckades kanske med ett galoppombyte haha.

Efter det åkte jag hem i snöstormen (MYS) slirade runt lite (kontrollerat) och svängde iväg till Coop för att fixa med lite pant och återvinning. Hemma vid tre - slirade lite mer (okontrollerat). Mamma och jag fixade glögg och slog på New Moon. Dregel på Jacob som alltid.

Nu sitter jag i soffan under täcket och lyssnar på musik.
Ha en fin kväll
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0