Luciadagen

Igår firade vi mamma! Det var jättemysigt. Vi åt god mat, tårta och kollade på paketöppning. Släkten åkte hem runt halv 9 och jag var stört trött. Fattar inte varför riktigt. Som relativt länge på morgonen och gick inte och la mig jättesent dagen innan. Kanske var för att jag skalade så många potatisar, mm det var nog det!

Iallafall - spenderade kvällen till att sätta in alla mina foton jag beställt i mitt album sedan slocknade jag med lim överallt.

Idag sov jag lääääääänge. Typ halv 11. Åt frulle duschade, smörjde och nu hamnade jag här. Jobbet börjar vid ett så det är det jag väntar på :) Måste fixa matlåda också eftersom jag jobbar ett onormalt långt pass för att vara mej. Hela 7 timmar ^^

Adios!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Vad bra att det var trevligt igår :) Tänkte på er när jag satt och vakade på sjukhuset. Hade mer än gärna kommit hem igår!

LÄngtar så till lite normal mat som inte bara består av pasta och tonfisk i tomatsås. Men indag hade jag i römme och det var inte dumt alls :P Så det blir det i fortsättningen ;)

Kul att få sätta in bilder! Det hoppas jag med att jag kan få göra efter jul :)

Hoppas att du får en bra dag på jobbet! Själv är jag ledig och ska väl försöka sitta uppe ett tag så jag kan sova länge imorn. För då är dte natt igen..

Kram kram

2011-12-13 @ 18:11:01
URL: http://amandastendahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0